Σκόπια: «Καλώς ήρθατε στη Μακεδονία» αναφέρουν τα sms της ΤelecomMK παρά τις Πρέσπες

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Παρά τη Συμφωνία των Πρεσπών, «Καλώς ήρθατε στη Δημοκρατία της Μακεδονίας» εξακολουθούν ν’ αναφέρουν τα sms της που λαμβάνουν όσοι και όσες εισέρχονται στη γειτονική χώρα, ή προσεγγίζουν τα σύνορά της.

Πρόκειται για sms που αποστέλλει αυτοματοποιημένα η «ΤelecomMK», η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών με έδρα τα Σκόπια, η οποία σήμερα αποτελεί θυγατρική του διεθνούς ομίλου «Deutsche Telekom».

Telekom 1 naj mreza

Στα sms δίνονται πληροφορίες στους ξένους επισκέπτες για θέματα ασφαλιστικής κάλυψης αλλά και τουριστικές πληροφορίες.

Η «Makedonski Telekom» συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο των δέκα κορυφαίων εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στη γειτονική χώρα και ως το 2001 που ιδιωτικοποιήθηκε, λειτουργούσε υπό κρατικό έλεγχο.

Επίσης στην επίσημη ιστοσελίδας της εταιρείας, εμφανίζεται το moto: «Το καλύτερο δίκτυο στη Μακεδονία».

protothema

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *