Σε ταβέρνα στο Πικέρμι ο Πολάκης: «Περιμένω έλεγχο για τον κορωνοϊό»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Νέα ανάρτηση στο facebook από τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ
Για φαγητό σε ταβέρνα στο Πικέρμι βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, δεν παρέλειψε με το γνωστό του ύφος, να γνωστοποιήσει με ανάρτησή του στο Facebook, την παρουσία του εκεί και να σχολιάσει το πρόσφατο περιστατικό σε ταβέρνα στο Μοσχάτο, στην οποία, ενώ βρισκόταν εκεί, επιβλήθηκε πρόστιμο για παράβαση των μέτρων για την προστασία από τον κορωνοϊό.

«Περιμένω έλεγχο για τον κορωνοϊό, αλλά μάλλον το περιπολικό από το ΑΤ Μοσχάτου δεν έχει καύσιμα για μέχρι εδώ», έγραψε σκωπτικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, συνοδεύοντας την ανάρτησή του με φωτογραφίες εκείνου και της παρέας του.

Ολόκληρη η ανάρτηση

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *