Σάκοτα: «Η διαιτησία μας… χαλάει εδώ και 20 χρόνια»

Ο Ντράγκαν Σάκοτα παραδέχθηκε πως η ΑΕΚ δεν τα πήγε καθόλου καλά στο ματς με τον Παναθηναϊκό Superfoods, αλλά… έριξε τα βέλη του και στη διαιτησία για την αποβολή του Μάικ Γκριν στο 22′.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *