Σάκκαρη: Δεν τα κατάφερε στον ημιτελικό του τουρνουά της Μελβούρνης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με ήττα αποχαιρέτησε το τουρνουά της Μελβούρνης η Μαρία Σάκκαρη. Η Ελληνίδα τενίστρια το πάλεψε μέχρι τέλους, ωστόσο ηττήθηκε σε μια ώρα και 16 λεπτά με 6-2, 3-6, 9-11 από την Ανέτ Κονταβέιτ στα ημιτελικά του Grampians Trophy.

Και να κέρδιζε, πάντως, η Σάκκαρη, δεν θα έπαιζε στον τελικό, καθώς οι διοργανωτές αποφάσισαν να τον ακυρώσουν.

Η Μαρία Σάκκαρη ήταν κυρίαρχη στο πρώτο σετ. Με το σερβίς της θα προηγηθεί με 4-2 και θα έχει διπλό μπρέικ πόιντ στο 7ο γκέιμ. Με άσο έκλεισε το 1ο σετ στο 6-2 σε 14 λεπτά!

Στο δεύτερο σετ, η Κονταβέιτ έκανε το μπρέικ για το 5-3, με αποτέλεσμα να ισοφαρίσει σε 1-1 (6-3).

Τα πάντα κρίθηκαν στο σούπερ τάι μπρέικ. Η Σάκκαρη προηγήθηκε με 4-1, η Κονταβέιτ έκανε μεγάλη επιστροφή για το 4-5 αλλά η Ελληνιδα τενίστρια φτάνει σε διπλό ματς πόιντ στο 9-7. Παρόλα, αυτά η Εσθονή… έσβησε και τα δύο. Ετσι εκμεταλλεύτηκε το μοναδικό της ματς πόιντ για το 11-9.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *