Ρωσία: Προσευχή 700 μέτρα κάτω από τη γη!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια ιδιαίτερη στιγμή έζησαν οι εργαζόμενοι στα ορυχεία Obukhovskaya στη ρωσική πόλη Ζβέρεβο.

Ο Επίσκοπος Σάχτας και Μιλλέροβο του Πατριαρχείου της Μόσχας, κ. Σίμων κατέβηκε στις γαλαρίες του ορυχείου 700 μέτρα κάτω από τη επιφάνεια της γης για να προσευχηθεί για την ασφάλεια, την υγεία και την ευημερία των ανθρακωρύχων.

Στην είσοδο του ορυχείου λειτουργεί ένα παρεκκλήσι αφιερωμένο στην Μνήμη του Αγίου ιερομάρτυρα Αλέξανδρου, Επισκόπου Κομάνων.

«Ζούμε στη γη που ο Κύριος έχει προικίσει με μια αφθονία πρώτων υλών. Αυτή η περιοχή φημίζεται για την ποιότητα του άνθρακα. Στις προσευχές, δεν ξεχνάμε τους ανθρακωρύχους, και για να καταλάβουμε τουλάχιστον εν μέρει το δύσκολο έργο τους, κατεβαίνουμε εδώ και προσευχόμαστε μαζί τους, επικοινωνούμε και τους υποστηρίζουμε πνευματικά », τόνισε ο Επίσκοπος Σίμων.

dogma.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *