Οι κυρώσεις της Ομάδας των Επτά που αποσκοπούν στο να στερήσουν από την Ρωσία έσοδα από το πετρέλαιο αποτυγχάνουν σε έναν από τους βασικούς τους στόχους: να αυξήσουν το κόστος παράδοσης του ρωσικού πετρελαίου, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η τιμή για την παράδοση της ναυαρχίδας της χώρας, του αργού πετρελαίου Urals, σε πελάτες στην Ασία από το ρωσικό λιμάνι Novorossiysk της Μαύρης Θάλασσας έχει πέσει στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο, σύμφωνα με στοιχεία της Argus Media. Ακόμη και ένα θεωρητικό κόστος – που αποδίδεται μόνο στις κυρώσεις – έχει υποχωρήσει, εκτιμά ο οργανισμός τιμολόγησης.
Η πτώση επιτρέπει στις ρωσικές επιχειρήσεις να αρπάζουν μεγαλύτερο κομμάτι των εσόδων από κάθε βαρέλι πετρελαίου που πωλούν σε πελάτες στην Κίνα και την Ινδία, οι οποίες είναι πλέον μακράν οι μεγαλύτερες αγορές της χώρας από τότε που οι Ευρωπαίοι σταμάτησαν να αγοράζουν για να πιέσουν τη Μόσχα, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.
Η αδυναμία αυτή μπορεί να απογοητεύσει τους δυτικούς υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, δεδομένου ότι δεκάδες δεξαμενόπλοια που προηγουμένως συμμετείχαν στο ρωσικό εμπόριο πετρελαίου έχουν ακινητοποιηθεί στον απόηχο των κυρώσεων που επιβλήθηκαν στα πλοία αυτά από τα κράτη της Ομάδας των Επτά και τους συμμάχους τους από τον Οκτώβριο.
newsit.gr

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.