Ραπτόπουλους για τον τελικό ΑΕΚ-Ολυμπιακός: «Ραντζέλοβιτς και γκοοοολλλ!» (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας ΑΕΚ-Ολυμπιακός που έγινε χθες (Σάββατο 12/9) στο Πανθεσσαλικό σχολίασε ο Κωστής Ραπτόπουλος και η παρέα της «Μαρμίτας».
Ο Ολυμπιακός επικράτησε με 1-0 της ΑΕΚ κι έτσι ήταν εκείνος που κατέκτησε την κούπα, πανηγυρίζοντας τον νταμπλ.

Στη φάση του «ερυθρόλευκου» τέρματος (στο 20′ του βίντεο) ο συνεργάτης του Ραπτόπουλου Βασίλης Χατζηνάκος έκανε… περιγραφή αλά λατινική Αμερική φωνάζοντας «Ραντζέλοβιτς και γκοοοολλλ»!.

Ο Μάριος Ασλαμάς άρχισε να τρολάρει τον Ραπτόπουλο γιατί λίγο πριν είχε πει οτι η δεξία πλευρά των Πειραιωτών είναι αδύναμη, ενώ το γκολ σημειώθηκε από εκεί!

Γενικότερα ο Ραπτόπουλος και οι συνεργάτες του «καυτηρίασαν» το γεγονός οτι ενώ η ΑΕΚ είχε μεγάλο ποσοστό κατοχής της μπάλας σε όλο σχεδόν το ματς, δεν κατάφερε να βάλει ούτε ένα γκολ.

Επίσης το πάνελ στάθηκε στις «φαρμακερές» αντεπιθέσεις των Πειραιωτών, αλλά και στην αστοχία του Ελ Αραμπί, με αποκορύφωμα το άστοχο πέναλτι.

Ραπτόπουλος: Δείτε το βίντεο παρακάτω με ολόκληρη την εκπομπή

πηγή: Sportime.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *