Πρώτη και καλύτερη στην Ευρώπη η Παπαχρήστου! (video)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με ένα άλμα στα 14,60 η Βούλα Παπαχρήστου βρέθηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου, που διεξάγεται στο Βερολίνο. Η Ελληνίδα αθλήτρια πέτυχε αυτή την επίδοση στη δεύτερη προσπάθειά της και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο τριπλούν!

Με το 14,60, η 29χρονη ισοφάρισε την καλύτερη φετινή της επίδοση, ενώ είχε 4 άκυρες προσπάθειες. Έτσι, χάρισε στη χώρα μας το 4ο μετάλλιο (3ο χρυσό) σε αυτή τη διοργάνωση! Την τριάδα συμπλήρωσαν η Γερμανίδα Γκέρις (14,45) και η Ισπανίδα Πελετέιρο (14,44).

Η Παπαχρήστου είχε πάρει το χάλκινο μετάλλιο στην αντίστοιχη διοργάνωση του 2016, ενώ έγινε η 2η Ελληνίδα -μετά από την Όλγα Μπασδέκη το 1998- που κατακτά χρυσό σε Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου στο άθλημα του τριπλούν.

Τα άλματα της Παπαχρήστου: 1) Άκυρο, 2) 14,60, 3) Άκυρο, 4) Άκυρο, 5) Άκυρο, 6) 14,32.

Το “χρυσό” άλμα της Παπαχρήστου:

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *