Πρόεδρος ΟΛΜΕ: Να ανοίξουν μετά τις γιορτές τα σχολεία και να γίνονται τεστ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συγκέντρωση εκπαιδευτικών την Πέμπτη στο υπουργείο Παιδείας

Τον Ιανουάριο προτείνει το πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Τσούχλος, να ανοίξουν τα σχολεία, ενώ βασικό θα είναι να υπάρχει η δυνατότητα να γίνονται και τεστ.

Όπως είπε μιλώντας στον ρ/σ ΘΕΜΑ 104,6, ο Δεκέμβριος πρέπει να είναι ο μήνας που θα λυθούν όλα τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η τηλεκπαίδευση. Την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου, ο κ. Τσούχλος είπε ότι οι καθηγητές θα προχωρήσουν σε κινητοποίηση μπροστά από το υπουργείο Παιδείας, ζητώντας συνάντηση με την υπουργό, Νίκη Κεραμέως.

Μιλώντας για τα κρούσματα που βρέθηκαν στην σχολική κοινότητα, είπε ότι έχουν καταγραφεί 5.000 κρούσματα, σε ηλικίες έως 17 ετών. Ενώ 1.000 σχολεία είχαν κλείσει λόγω κρούσματος. Μάλιστα, είναι πολλές οι απώλειες καθηγητών στη σχολική κοινότητα.

Παράλληλα, παρουσίασε μια καταγγελία, για την Ειδική Αγωγή στο Περιστέρι, όπου όπως είπε το συγκεκριμένο τμήμα δεν έχει νοσηλευτικό προσωπικό παρότι οι μαθητές λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή, δεν υπάρχει αίθουσα COVID, και επιπλέον τα δρομολόγια γίνονται με πληρότητα 100%.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *