Πουλάνε παράνομα σε διπλάσια τιμή εισιτήρια για το Ολυμπιακός-Μπαρτσελόνα

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Το βράδυ της Τρίτης (21:45) στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» ο Ολυμπιακός υποδέχεται την Μπαρτσελόνα για την 4η αγωνιστική των ομίλων του Champions League και εδώ και ημέρες τα εισιτήρια έχουν… εξαφανιστεί.

Ωστόσο, τις τελευταίες ώρες μέσω του διαδικτύου (ειδικότερα μέσω Facebook) έχει εμφανιστεί το φαινόμενο της πώλησης σε διπλάσια τιμή.

Και αυτό έχει κινητοποιήσει ήδη τις Αρχές και την ΠΑΕ Ολυμπιακός.

ΠΗΓΗ: iefimerida.gr

 

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *