Πόσα λεφτά έχει κερδίσει ο Πάνος Δημάκης σε τηλεπαιχνίδια

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για τις συμμετοχές του σε τηλεπαιχνίδια μέσα από τα οποία έχει καταφέρει να κερδίσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ, μίλησε ο Πάνος Δημάκης, το «γεράκι» του «The Chase».

«Όταν ήμουν μικρός έβλεπα “Mega Banca”, “Τροχό της Τύχης”, το “10′” και απαντούσα, μου άρεσε. Μετά το πανεπιστήμιο άρχισα να πηγαίνω, στα 22-23. Με δήλωσε ένας φίλος μου. Δεν πήγαινα για να δω το στούντιο, δεν πήγαινα για να με δω στην κάμερα, δεν πήγαινα για να κάνω φίλους. Πήγαινα για να παίξω και να βγάλω λεφτά. Νομίζω ότι συνολικά έχω πάει σε 10 τηλεπαιχνίδια, μόνο σε παιχνίδια γνώσεων» αποκάλυψε αρχικά, μιλώντας στο «Στούντιο 4».

Συγκεκριμένα για τα κέρδη του από τα τηλεπαιχνίδια είπε: «Το μεγαλύτερο ποσό που έχω πάρει είναι δύο φορές από 50.000. Το αγαπημένο μου τηλεπαιχνίδι είναι το “Θησαυροφυλάκιο” με τον Ανδρέα Μικρούτσικο, είχε πολλή αγωνία και δύσκολες ερωτήσεις. Το “Still Standing” ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία, γνώρισα και τη Μαρία εκεί, ήμουν κεντρικός παίκτης και δεν έπεσα ποτέ. Πιο δύσκολα τηλεπαιχνίδια ήταν το “Θησαυροφυλάκιο”, οι “Κληρονόμοι” και το “Still Standing”».

https://youtube.com/watch?v=erpJASYQlVc%3Ffeature%3Doembed

Πηγή: newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *