Πολάκης σε Μητσοτάκη: «Το πρόβλημά σου είναι και το ΕΑΜ και ο ΕΛΑΣ αλλά και ο ΔΣΕ»

«Έχεις μαζέψει τους ακροδεξιούς του ΛΑΟΣ και έχεις κάνει τη ΝΔ του Καραμανλή, ΕΡΕ του 50!», έγραψε σε ανάρτησή του ο κ. Πολάκης, απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό.

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Tο πρόβλημά σου Μητσοτάκη είναι και το ΕΑΜ και ο ΕΛΑΣ άλλα και ο ΔΣΕ», έγραψε σε σημερινή του ανάρτηση ο Παύλος Πολάκης, απαντώντας στο σχόλιο που έκανε ο πρωθυπουργός σχετικά με το όνομα «ΕΛΑΣ» του νέου κόμματος του Αλέξη Τσίπρα.

«Γιατί έχεις μαζέψει τους ακροδεξιούς του ΛΑΟΣ και έχεις κάνει τη ΝΔ του Καραμανλή, ΕΡΕ του 50!», συνεχίζει ο κ. Πολάκης.

Υπενθυμίζεται ότι, μιλώντας στο συνέδριο του ygeiamou.gr, ο κ. Μητσοτάκης σχολίασε το όνομα του νέου κόμματος του Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας σκωπτικά «τι να πω για το όνομα, φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε στον κ. Πολάκη».

Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι σέβεται όλους τους αντιπάλους του και πρόσθεσε: «Ο κ. Τσίπρας κρίθηκε ως πρωθυπουργός και θα κριθεί ως αρχηγός ενός κόμματος που δεν έχουμε δει ακόμη, αν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με νέο ΑΦΜ». Είπε επίσης ότι: «Χθες είδα μια θεαματική βουτιά στο παρελθόν, παρά το τι πρέπει να κάνουμε για το μέλλον στην πατρίδα μας».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
2 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *