Πήρε Θεοδωρίδη, ανανέωσε με “8” ο Οπουντιος Μαρτίνου…

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην ανακοίνωση της πρώτης μετεγγραφής για την επόμενη αγωνιστική περίοδο προχώρησε ο Οπούντιος Μαρτίνου. Η ομάδα του Μάκη Ζαχαρόπουλου που θα αγωνιστεί για 2η συνεχόμενη στην Γ Εθνική κατηγορία, μπορεί να αποδυναμώθηκε χάνοντας τους Βαγγέλη Νικολόπουλο, Μιχάλη Πέππα, Δημήτρη Καππό που θα αγωνιστούν στην Β Εθνική (οι δύο πρώτοι για τα Χανιά και ο 3ος στη Λάρισα), ωστόσο απέκτησε τον 21χρονο ελπιδοφόρο αμυντικό Γιώργο Θεοδωρίδη που πέρυσι αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό Λαμίας.

Οι ανανεώσεις
Όσον αφορά τους ποσοσφαιριστές που θα συνεχίσουν ήδη ανανέωσαν ο τερματοφύλακας Αποστόλης Τσίμας, οι αμυντικοί Ηλίας Τσέλλος, Βασίλης Νικολόπουλος, Δήμος Σπυριδάκης, Σπύρος Κουτσούμπας, οι μέσοι Γιάννης Γκριτζάπης, ο Βραζιλιάνος Καντού, καθώς και ο επιθετικός Χρήστος Στυλιανός. Παρελθόν αποτελούν επίσης οι Δημήτρης Βλάχος (Αμβρυσσέας Διστόμου) και Αλέξανδρος Κλωτσοτύρας (Δάφνη Λιβανατών).

 

Π.Κατσώνης

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.