Πέθανε η 16χρονη που είχε πέσει σε κώμα μετά από χρήση κοκτέιλ ναρκωτικών

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έφυγε από τη ζωή η 16χρονη, η οποία τις τελευταίες ημέρες νοσηλεύονταν στη ΜΕΘ νοσοκομείου μετά χρήση ναρκωτικών. Το κορίτσι που είχε γίνει πειραματόζωο των εμπόρων ναρκωτικών είχε βρεθεί στο Βύρωνα χωρίς τις αισθήσεις της.

Η 16χρονη είχε πέσει θύμα μιας συμμορίας ναρκωτικών. Την Κυριακή 5 Νοεμβρίου η μαθήτρια εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις σε διαμέρισμα στον Βύρωνα μετά απόν χρήση σκληρού κοκτέιλ ναρκωτικών.

Το μοιραίο βράδυ η 16χρονη βρέθηκε μαζί με μια φίλη της στο σπίτι 17χρονου στον Βύρωνα, όπου της έδωσαν κάνναβη, καθώς και άλλες ναρκωτικές ουσίες, όπως το λεγόμενο «σίσα» – γνωστό και ως «η κόκα των φτωχών». 

Το κορίτσι έπεσε σε κώμα και παρά τη μεγάλη μάχη που έδωσε να κρατηθεί στη ζωή δεν τα κατάφερε. 

Η αστυνομία προχώρησε σε 6 συλλήψεις, μεταξύ των οποίων δύο ανήλικοι για συμμετοχή σε κύκλωμα ναρκωτικών.

Οι αρχές αναζητούν ακόμα δύο άτομα που φέρεται να εμπλέκονται στην υπόθεση.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *