Περάσοβιτς: «Φοβάμαι τον Ολυμπιακό»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Βέλιμιρ Περάασοβιτς υποστήριξε πως φοβάται τον Ολυμπιακό ενόψει της μάχης της Λαμποράλ Κούτσα.

Συγκεκριμένα, τόνισε: «Είμαι χαρούμενος για την ατμόσφαιρα που επικρατούσε και αφιερώνουμε τη νίκη στους φιλάθλους. Επαιζαν οι δύο καλύτερες επιθετικές ομάδες στη λίγκα. Δεν υποστηρίζω πως δεν παίξαμε άμυνα, αλλά είναι εύκολο για μία ομάδα τέτοιας ποιότητας να σκοράρει», δήλωσε μεταξύ άλλων ο προπονητής των Βάσκων αναφερόμενος στη νίκη της ομάδας του επί της Ρεάλ Μαδρίτης και πρόσθεσε:

«Πρέπει να βελτιώσουμε πολλά πράγματα. Απέναντι σε αυτές τις ομάδες δεν γίνεται να χαρίζουμε λεπτά. Οι ήττες δεν σημαίνουν τίποτα, αν δεν βελτιωνόμαστε».

Τέλος, ο Βέλιμιρ Περάσοβιτς ανέφερε ενόψει του ματς με τον Ολυμπιακό: «Δεν μου αρέσουν οι επικεφαλίδες. Ηθελα να νικήσουμε αυτό το παιχνίδι, αλλά τώρα σκεφτόμαστε το ματς της Πέμπτης με τον Ολυμπιακό και το φοβάμαι πολύ».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *