Πάτρα: H απάντηση Γώγου μετά το σάλο στα social media για τη φωτογραφία χωρίς μάσκα (pic)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με μία φωτογραφία απάντησε ο Χαράλαμπος Γώγος στα επικριτικά σχόλια μέσω των social media με αποδέκτη τον ίδιο. Αφορμή, η φωτογραφία με τον ίδιο να πίνει καφέ στην Πάτρα χωρίς μάσκα κατά του κορονοϊού.

Ο Χαράλαμπος Γώγος μίλησε στο thebest και ξεκαθάρισε: «Έβγαλα για λίγο τη μάσκα μου για να πιώ έναν καφέ με δύο συναδέλφους μου σε ανοιχτό χώρο και ενώ και οι τρείς ήμασταν εμβολιασμένοι».

Όπως σχολιάζει ο γνωστός λοιμωξιολόγος, «σε όλη την υπόλοιπη διάρκεια της παραμονής μου στο σημείο με τους συναδέλφους μου, φορούσα κανονικά την μάσκα μου».

wjmfpizjrs608d085c08da3

Τέλος, επισημαίνει το γεγονός πως όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία, στο σημείο βρίσκονταν μόνον ο ίδιος και οι δύο συνάδελφοί του.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *