Πάτρα: Εβαλε τέλος στην ζωή του ενώ μιλούσε με συγγενή του!

Το τραγικό περιστατικό συνέβη το απόγευμα στην περιοχή της Βούντενης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24, 78χρονος  βρισκόταν με συγγενικό του πρόσωπο και συζητούσαν στο μπαλκόνι του σπιτιού.

Σε κάποια στιγμή ο ηλικιωμένος που ζούσε μόνος του (ήταν χήρος) μπήκε στο εσωτερικό του σπιτιού, πήρε την καραμπίνα και έδωσε τέλος στην ζωή του.

Αμέσως ειδοποιήθηκε η Αστυνομία και το ΕΚΑΒ , αλλά πλέον ήταν αργά για τον 78χρονο!

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *