Παραβίαση του ελληνικού εναέριου χώρου από τουρκικά μαχητικά

Lamianow.gr

Δύο οπλισμένα τουρκικά F-16 πέταξαν το απόγευμα της Δευτέρας (01/9) στο νοτιοανατολικό Αιγαίο, παραβιάζοντας το FIR Αθηνών.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας, τα δύο τουρκικά F-16 πέταξαν στο FIR Αθηνών στην περιοχή μεταξύη της Ρόδου και του Καστελορίζου, οπλισμένα και χωρίς να καταθέσουν σχέδιο πτήσης, παραβιάζοντας τους κανόνες εναέριας κυκλοφορίας.

Τα τουρκικά αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.

πηγη news247

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *