Παράταση της αποχής τους έως τις 22 Φεβρουαρίου αποφάσισαν οι δικηγόροι

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η συντονιστική επιτροπή της Ολομέλειας των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας που συνεδρίασε σήμερα στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών αποφάσισε τη συνέχιση της πανελλαδικής αποχής των δικηγόρων από τα καθήκοντά τους, έως και τη Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2016.

Κατά τη σημερινή συνεδρίασή της η συντονιστική επιτροπή της Ολομέλειας συζήτησε τις εξελίξεις σχετικά με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει έως τώρα καμία ουσιαστική ανταπόκριση από την κυβέρνηση στα αιτήματα του δικηγορικού Σώματος για απόσυρση του ασφαλιστικού προσχεδίου, έναρξη ουσιαστικού διαλόγου με τους κοινωνικούς φορείς από μηδενική βάση, κλπ.

Για τους λόγους αυτούς αποφάσισε την παράταση της πανελλαδικής αποχής των δικηγόρων έως 22.2.2016.

Πηγή: iefimerida.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *