Παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Θάνου Βούρδα, η ΕΡΓΟΣΕ έδωσε σε δοκιμαστική λειτουργία το μεσημέρι της Δευτέρας τη νέα σιδηροδρομική γραμμή «Τιθορέα-Λιανοκλάδι» με διέλευση από την νέα σήραγγα του Καλλιδρόμου.
Παρόντες στο δοκιμαστικό δρομολόγιο ήταν ο Πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Δουκάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Χρήστος Διονέλης, καθώς και τοπικοί φορείς, βουλευτές και δημοσιογράφοι.
Η νέα γραμμή συνδέει δύο ολοκαίνουργιους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς (Τιθορέα και Λιανοκλάδι) και διέρχεται από την νέα δίδυμη σήραγγα στο Καλλίδρομο, μήκους 9 χιλιομέτρων που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα της Ελλάδος και των Βαλκανίων. Η γραμμή θα τεθεί σε εμπορική εκμετάλλευση σύμφωνα με το ρεπορτάζ μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου.
Στις δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης είπε: “Είναι ένα μεγάλο σύγχρονο έργο με το οποίο έρχεται ακόμη πιο κοντά η ολοκλήρωση του συνολικού σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε νέα χάραξη, με διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που θα πραγματοποιηθεί μέχρι τον Ιούνιο 2018”.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το τρένο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες από 160-200χλμ την ώρα ενώ ως τον Απρίλιο η ηλεκτροκίνηση θα γίνεται μέχρι τον Σταθμό της Τιθορέας. Στην συνέχεια στο τρένο θα μπαίνει ντηζελομηχανή για να ταξιδέψει μέχρι τον Δομοκό, περίπου 100χλμ. Εκεί θα έχουμε εκ νέου αλλαγή και το τρένο θα μπαίνει και πάλι σε ηλεκτροκίνηση με κατεύθυνση την Θεσσαλονίκη. Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση στο κομμάτι Τιθορέα-Λιανοκλάδι, 54χλμ περίπου, τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ως το καλοκαίρι.
Τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ για τον συνολικό σιδηροδρομικό άξονα Πειραιά- Αθήνας-Θεσσαλονίκης με διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή συνεχίζονται εντατικά, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Ιούνιο 2018.
Μεγαλο ψωνιο ειναι τελικα…..βρε ουστ…..
Βρε βρε τον γιγαντουλη του 9% όλο έξω είσαι τελευταία…άντε στην επόμενη δημοσκόπηση και δίπλα στους Συριζανελ βλέπω να τσιμπας μισή μοναδουλα!!