Παναθηναϊκός: Κατέθεσε ένσταση για αντικανονική διακοπή του ντέρμπι!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Παναθηναϊκός κατέθεσε ένσταση κατά της διακοπής του αγώνα με τον Ολυμπιακό, θεωρώντας ότι αδίκως διεκόπη οριστικά το ντέρμπι του ΟΑΚΑ και δεν συνεχίστηκε από τον Γερμανό διαιτητή.

Οι πράσινοι ζητούν να συνεχιστεί η αναμέτρηση από το λεπτό που υπήρξε η οριστική της διακοπή (70′) υποστηρίζοντας ότι το ντέρμπι μπορούσε να συνεχιστεί και δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για να προχωρήσει ο διαιτητής σε αυτή την απόφαση.

Στον Παναθηναϊκό θεωρούν ότι με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς, το κυριακάτικο παιχνίδι μπορούσε να ολοκληρωθεί. Στην ένσταση του “τριφυλλιού” εμπεριέχεται το φύλλο αγώνα, η εκκένωση του γηπέδου δίχως να υπάρχει σχετική απαίτηση από το διαιτητή, όπως και η μη τήρηση του χρονικού διαστήματος της μίας ώρας για να διαπιστωθεί εάν το ματς μπορούσε όντως να ξαναρχίσει.

πηγη-newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *