Ολονυχτία για το Pokemon Go σε Μοναστηράκι και Σύνταγμα (pics)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σύνταγμα και Μοναστηράκι είχαν την τιμητική τους το βράδυ του Σαββάτου για το Pokemon Go.

Τόσο στο Σύνταγμα όσο και στην πλατεία Μοναστηρακίου συγκεντρώθηκαν εκατοντάδες άτομα προκειμένου να συμμετάσχουν στο πρώτο Pokemon Go night tour της πρωτεύουσας.

Χθες το βράδυ έγινε η πρώτη συνάντηση των… εκπαιδευτών Pokemon. Ήδη δημιουργήθηκε σελίδα στο Facebook η οποία έκανε την πρόσκληση στους ενδιαφερόμενους και γράφει χαρακτηριστικά: «Σάββατο 23 Ιουλίου όλοι οι εκπαιδευτές Πόκεμον μαζευόμαστε Μοναστηράκι για βραδινή επιδρομή».

Δείτε τις φωτογραφίες

ΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GOΠΟΚΕΜΟΝ POKEMON GO

 

Πηγή: newsbeast.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *