Οι οργανωμένοι οπαδοί κατά της επανεκκίνησης των πρωταθλημάτων χωρίς κόσμο στις κερκίδες

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την αντίθεσή τους στην επανέναρξη της αγωνιστικής δράσης χωρίς φιλάθλους στις κερκίδες των γηπέδων, εξέφρασαν πολλές ομάδες οργανωμένων οπαδών στην Ευρώπη.

“Χωρίς φιλάθλους δεν υπάρχει μπάλα”, αναφέρει η επιστολή που υπογράφουν πάνω από 350 ομάδες οργανωμένων οπαδών στην Ευρώπη και έχει τίτλο “Όχι στο ποδόσφαιρο χωρίς τους οπαδούς”, εκφράζοντας τη διαφωνία με τη συνέχιση των πρωταθλημάτων μπροστά σε άδειες κερκίδες.

Σε πολλές πόλεις της Ευρώπης μάλιστα έχουν αναρτηθεί πανό, ζητώντας να μην συνεχιστεί το ποδόσφαιρο πίσω από κλειστές πόρτες. Είναι χαρακτηριστικό το πανό οπαδών της Αταλάντα στο Μπέργκαμο, που έχει πληγεί ιδιαίτερα από τον κορονοϊό, το οποίος γράφει χαρακτηριστικά: “Ο πόνος μας θέλετε να ξεχαστεί. Αλλά χωρίς τους ανθρώπους του, δεν έχει νόημα να επιστρέψουμε στο παιχνίδι”.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Γιατί να μην εισέρχονται στα ανοικτά γήπεδα, τουλάχιστον αυτοί που έχουν πληρώσει διαρκείας – όπως στα super market- & μοιρασμένοι σε όλες τις κερκίδες?
    Πότε ενδιέφερε το κράτος, την ΕΠΟ, η τις ιδιωτικές εταιρίες, ο απλός φίλαθλος?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *