Οδική επανάσταση: Λαμία – Πάτρα σε 90 λεπτά • Πότε ολοκληρώνεται το μεγάλο έργο (εικόνες, βίντεο)

Δείτε πότε θα είναι έτοιμος ο νέος αυτοκινητόδρομος που περιλαμβάνει και τον οδικό άξονα Μπράλος – Άμφισσα.

Lamianow.gr
By
Lamianow.gr
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
2 Min Read

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα, με νέα ημερομηνία ολοκλήρωσης την 9η Φεβρουαρίου 2028, σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Το έργο αφορά τη βελτίωση και αναβάθμιση συνολικού μήκους 24 χλμ. σε δύο υπο-τμήματα:

  • Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς
  • Μεταλλεία Βωξίτη – Άμφισσα

Η παράκαμψη Γραβιάς μήκους 2 χλμ. έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ σε φάση κατασκευής βρίσκεται το ενδιάμεσο τμήμα μήκους περίπου 5 χλμ. (τέλος παράκαμψης Γραβιάς – Μεταλλεία Βωξίτη).


Τι περιλαμβάνει το έργο των 24 χλμ.:

  • 2 σήραγγες:
    • Σ1: 2.225 μέτρα
    • Σ2: 2.485 μέτρα
  • 7 γέφυρες
  • 6 ισόπεδοι κόμβοι:
    • Ι.Κ.1Α (Μπράλος – Παλαιοχώρι)
    • Ι.Κ.1Β (Μπράλος – Παλαιοχώρι)
    • Ι.Κ.2 (Σ.Σ. Μπράλου)
    • Ι.Κ.3 (Γραβιάς)
    • Ι.Κ.6 (Βίνιανης)
    • Ι.Κ.7 (Ελαιώνα)
  • 2 άνω και 2 κάτω διαβάσεις
  • Δίκτυο παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για σύνδεση με το υπάρχον οδικό δίκτυο και εξυπηρέτηση των παρόδιων χρήσεων
Φωτό Τάσος Γακης

Περιλαμβάνονται επίσης:

  • Απαλλοτριώσεις
  • Αποκαταστάσεις και μετατοπίσεις δικτύων ΟΚΩ
  • Αρχαιολογικές εργασίες
  • Υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου για έλεγχο των μελετών

Οφέλη & Στρατηγική Σημασία

Η ολοκλήρωση του έργου θα παραδώσει σε χρήση το κρίσιμο οδικό τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, που εντάσσεται στο διεθνές δίκτυο Ε-65 και συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιόνια Οδό.

Συγκεκριμένα οφέλη:

  • Μείωση απόστασης Λαμία – Πάτρα από 185 σε 160 χλμ.
  • Μείωση χρόνου διαδρομής από 3 ώρες σε μόλις 1,5 ώρα
  • Μείωση μήκους διαδρομής κατά 7,99 χλμ.
  • Βελτίωση οδικής ασφάλειας και τεχνικών χαρακτηριστικών
  • Παράκαμψη αστικών περιοχών και οικισμών
  • Ανάπτυξη τουρισμού στα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και Πατραϊκού κόλπου
  • Ενίσχυση τοπικής και εθνικής οικονομίας
  • Αναβάθμιση της λειτουργικότητας των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ, Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Ωφελούμενοι Χρήστες

Το έργο εξυπηρετεί:

  • Τοπικούς κατοίκους και επαγγελματίες
  • Υπερτοπικούς χρήστες, ιδιαίτερα όσους ταξιδεύουν από/προς:
    • Κεντρική & Βόρεια Ελλάδα (Θεσσαλία, Μακεδονία, Στερεά)
    • Δυτική & Νότια Ελλάδα (Πάτρα, Πελοπόννησος, Ιόνιο)
Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
78 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *