Ο Ύπο άνοιξε beef με τον ΛΕΞ: «Μιλάει για φτώχεια και βγάζει εκατομμύρια, είναι εκμετάλλευση» (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο ράπερ Υποχθόνιος σε συνέντευξή του άνοιξε «κόντρα» με τον ΛΕΞ, με αφορμή τους στίχους των τραγουδιών του

Στην ραδιοφωνική εκπομπή του Γρηγόρη Σερέτη στον Focus 103,6 μίλησε ο ράπερ Υποχθόνιος, ο οποίος άνοιξε beef με τον ΛΕΞ. Σε μια συζήτηση εφ΄ όλης της ύλης ο «Υπο» κλήθηκε να σχολιάσει τους στίχους της τραπ και τα μηνύματα που περνάνε στους νέους αυτά τα τραγούδια.

Ωστόσο, στο στόχαστρο του γνωστού ράπερ μπήκε και ο ΛΕΞ με αφορμή το σχόλιο του παρουσιαστή ότι υπάρχουν και τραγούδια της συγκεκριμένης σκηνής που μεταφέρουν θετικά μηνύματα. Όταν του ανέφερε ως παράδειγμα τον ΛΕΞ, ο «Υπο» εξέφρασε διαφορετική άποψη.

«Ο ΛΕΞ μιλάει για την φτώχεια και βγάζει ένα εκατομμύριο τον χρόνο. Δεν μου λέει κάτι αυτό. Κι αυτό εκμετάλλευση είναι. Άμα κάνει συναυλία ο ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ δεν θα πάρει 3 εκατομμύρια ευρώ; Για ποια φτώχεια μιλάς; Αυτό είναι ψέμα! Κι αυτό ψέμα είναι, να βγάζει 3 εκατομμύρια και να μιλάς για την φτώχεια. Ούτε αυτό μου αρέσει», ανέφερε αρχικά.

«Κοίτα το καλό είναι να λες τι ζεις. Οπότε και ο ένας και ο άλλος ψέματα λένε. Ο ένας είναι ο αρχηγο-γκάνγκστερ και ο άλλος είναι ο αρχιφτωχός Δεν έχει να πληρώσει τη ΔΕΗ λέει. Και οι δύο λένε ψέματα», πρόσθεσε ο «Υπο».

Ακούστε το σχετικό απόσπασμα

πηγη gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *