Ο Βάντερσον ξεκαθαρίζει: “Απλώς υπήρξε ένταση…”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για την μίνι ένταση που προέκυψε σε μια εκτέλεση φάουλ -με τον Πιτι- στο 2ο ημίχρονο με τον Λεβαδειακό, έγραψε στο Facebook ο Βαντερσον, ξεκαθαρίζοντας κάποια πράγματα.

Δείτε το ποσταρισμα του

“Καλησπέρα. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα οσον αφορά το σημερινό ματς και κάποια δημοσιεύματα που γράφτηκαν για μένα και δεν ισχύουν. Η σχέση μου με τους συμπαίκτες μου ήταν και είναι πάντα άψογες, απλώς υπήρξε ένταση όπως υπάρχει σε κάθε δύσκολο ματς. Κάθε παιχνίδι για μένα είναι μια ξεχωριστή μάχη που θέλω πάντα να κερδίζω . Γιατί έτσι έμαθα από τους γονείς μου , να πολεμάω και πάντα να βγαίνω νικητής . Κρατάμε το θετικό , ότι πήραμε ένα πολύ σημαντικό βαθμό για εμάς . Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο της Λαμίας που για ακόμα μια φορά ήτανε δίπλα μας και μας στήριξε. Συνεχίζουμε λοιπόν ενωμένοι όπως πάντα … Καληνύχτα.”..

IMG 20171107 012209

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
2 Σχόλια
  • Μια οδηγια του προπονητη για τον εκτελεστη του φαουλ θα ελυνε το προβλημα και τις παρερμηνειες.Προβαδισμα σαυτα τα φαουλ το εχει ο ΒΙΑΝΑ.[ΚΕΡΚΥΡΑ`ΤΡΙΠΟΛΗ]

  • Προφανώς υπάρχουν οδηγίες από το τεννε για το ποιος θα εκτελει κορνερ, φάουλ (Πιτι). Ίσως στο συγκεκριμένο να γινοταν εξαίρεση αν δεν είχε αυτή την έντονη αντίδραση ο βαντερσον,ο οποίος έχει αποδείξει βέβαια την ικανότητα του στα φάουλ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *