Ο Παναθηναϊκός αποφάσισε να κατεβάσει από την οροφή του T-Center Athens το λάβαρο του προέδρου της Euroleague, Ντέγιαν Μποντιρόγκα.
Από το ημίχρονο του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και σε ένδειξη διαμαρτυρίας, ο Παναθηναϊκός πήρε την απόφαση να κατέβει από την οροφή το λάβαρο του προέδρου της Euroleague, Ντέγιαν Μποντιρόγκα.
Ο λόγος της απόφασης ήταν η διαιτησία του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ, με τους πράσινους να έχουν πολλά παράπονα.
Ο Σέρβος αγωνίστηκε για τέσσερα χρόνια με το “τριφύλλι” στο στήθος (1998-2002), πανηγυρίζοντας μεταξύ άλλων δύο τίτλους Euroleague (2000 και 2002).
Το τριφύλλι ηττήθηκε με 86-80 από τους Πειραιώτες και έμεινε πίσω στη μάχη για την είσοδο στα πλέι οφ.
































Θα παίξει ο λεσορ ..
γιατί ;;;;σας πήρε τα σωβρακα ο γαύρος και θέλατε ύφασμα να ράψετε αλλά λαγοι ο Μπαρτζώκας φταειMedia: https://scontent-fra5-2.xx.fbcdn.net/v/t39.1997-6/106823040_953856961743328_2605604044035726523_n.png?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=23dd7b&_nc_ohc=dW8EicGug5AQ7kNvwHy4ebZ&_nc_oc=AdlnrJDplLYtmgePuK7SPFOGE7bVvkWjbPmyVNDBAZ0GipS95isPnuP3K8YpUTq3NN8Eg76pAkdDE3eShOA5e_dh&_nc_zt=26&_nc_ht=scontent-fra5-2.xx&edm=AOerShkEAAAA&_nc_gid=SGxZKi57mW86cNmL4QA9NQ&_nc_tpa=Q5bMBQG8K-KADxk9dsKy5PmTNUEq0tlgz2tmzyoflqMrQOXFf3SKnwK10eIT4Xo4sinfHlor1xcdmJsyGw&oh=00_AfwmhpA8tx3Bpyx7DpcN6TQlskC_rIDCdJ8-r5VQSE5HgA&oe=69B20E85