Ο Μ.Ζαχαρόπουλος στο ΡΑΔΙΟ ΝΕΤ 101.9: “Πολύ πιο δύσκολη η παραμονή φέτος…”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συνέντευξη στο ΡΑΔΙΟ ΝΕΤ 101.9 και την εκπομπή “Σέντρα και Γκολ” με τον Παναγιώτη Κατσώνη έδωσε ο προπονητής του Οπούντιου Μαρτίνου Μάκης Ζαχαρόπουλος. Ο Φθιωτός τεχνικός αναφέρθηκε στην πρεμιέρα με τον Δωτιέα Αγιάς και στους στόχους του συλλόγου.

“Σαφώς και στόχος είναι η παραμονή. Άλλωστε όταν πέφτουν 8 ομάδες δεν μπορείς να κοιτάζεις πολύ παραπάνω. Τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα φέτος αλλά πιστεύω θα τα καταφέρουμε”.

Για το νέο πρωτάθλημα είπε: “…σαφώς και θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστικό. Ειδικά ο όμιλος μας είναι πολύ δυνατός νομίζω ο δυνατότερος μαζί με αυτόν με τις ομάδες της Αθήνας”.

Καταλήγοντας μίλησε και για την ομάδα της Λαμίας και εκτίμησε την παρουσία της στο εφετινό πρωτάθλημα.

AKOYΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΠΕ


ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *