Νίκος Μιχαλολιάκος για ήττα Χρυσής Αυγής: Επιστρέφουμε εκεί όπου γίναμε δυνατοί, στους δρόμους [video]

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με το ποσοστό της Χρυσής Αυγής στο 97.5% της ενσωμάτωσης να διαμορφώνεται στο 2,95%, ο γραμματέας της Νίκος Μιχαλολιάκος προχώρησε σε μια δήλωση-παραδοχή της ήττας του κόμματος που φαίνεται να μένει εκτός Βουλής.

Προανήγγειλε μάλιστα πως η Χρυσή Αυγή επιστρέφει «εκεί όπου γίναμε δυνατοί, στους δρόμους και στις πλατείες, σε έναν αγώνα σκληρό ενάντια στον μπολσεβικισμό και στον άγριο καπιταλισμό που έρχεται». Ειδικότερα στη δήλωσή του ο Νίκος Μιχαλολιάκος ανέφερε: «Ευχαριστούμε θερμά τις περισσότερες από 150.000 υπερήφανους Έλληνες και υπερήφανες Ελληνίδες που τίμησαν με την ψήφο τους τη Χρυσή Αυγή και δίνουμε ένα μήνυμα σε εχθρούς και “φίλους”: Η Χρυσή Αυγή δεν τέλειωσε, ας το πάρουν απόφαση.

Ο αγώνας για τον εθνικισμό συνεχίζεται. Επιστρέφουμε εκεί όπου γίναμε δυνατοί, στους δρόμους και στις πλατείες, σε έναν αγώνα σκληρό ενάντια στον μπολσεβικισμό και στον άγριο καπιταλισμό που έρχεται.

Θα αγωνιστούμε με σθένος ενάντια στο ξεπούλημα των εθνικών θεμάτων και για τα συμφέροντα του λαού μας. Ζήτω η νίκη».

newsbeast.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *