Nέος καρδιολόγος στο Γ.Ν Λαμίας

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Μια νέα προσθήκη έχει από σήμερα το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας. Ο λόγος για τον Καρδιολόγο Δημήτρη Γαλανάκο, Επιμελητή Β’ ΤΕΠ (στο μέσον) τον οποίο και καλωσόρισαν ο Διοικητής κ. Ευαγγελος Χατζημαργαρίτης (δεξιά της φώτο) και ο Υποδιοικητής του Νοσοκομείου κ. Ανδρέας Κολοκυθάς (αριστερό της φώτο).

Οι προσπάθειες για περαιτέρω κατάρτηση του Νοσοκομείου Λαμίας με προσωπικό συνεχίζονται και το προσεχές διάστημα αναμένονται και νέες προσθήκες γιατρών για την καλύτερη στελέχωση του Νοσοκομείου.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *