Νέα συμβόλαια σε Βαλμπουενά, Γκιλιέρμε και Μπα δίνει ο Ολυμπιακός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Να προσφέρουν νέα συμβόλαια σε τρεις παίκτες που πραγματοποιούν αρκετά καλή σεζόν έχουν αποφασίσει στον Ολυμπιακό. Πρόκειται για τους Βαλμπουενά, Γκιλιέρμε και Μπα.

Ο Γάλλος έχει υπογράψει για έναν χρόνο, δηλαδή μέχρι και το ερχόμενο καλοκαίρι.

Σε όλα τα εφετινά του ματς έχει αποδείξει το πόσο σημαντικός είναι για τους Πειραιώτες και έτσι πολύ λογικά οι υπεύθυνοι της ομάδας με τη σύμφωνη γνώμη του Μαρτίνς να κρίνουν ότι θέλουν να τον κρατήσουν και του χρόνου στην ομάδα.

Για τον λόγο αυτό θα του προτείνουν νέο συμβόλαιο για να εξασφαλίσουν τις υπηρεσίες του και τη νέα σεζόν.

Αντίστοιχα οι Γκιλιέρμε και Μπα έχουν κάνει μια αρκετά καλή σεζόν. Ο Βραζιλιάνος έχει συμβόλαιο για άλλον έναν ενάμιση χρόνο και ο Σενεγαλέζος μέχρι το 2023. Ωστόσο από τη διοίκηση κρίνουν ότι οι δύο παίκτες αξίζουν μιας επιβράβευσης με νέα συμβόλαια με περισσότερες αποδοχές.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *