Έφτιαξε ο καιρός και οι μεταναστευτικές ροές από την Αφρική προς την Κρήτη βαίνουν ξανά αμείωτες. Το μεσημέρι του Σαββάτου διασώθηκαν 42 αλλοδαποί που βρίσκονταν σε λέμβο από πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σημαίας Σιγκαπούρης, 50 ναυτικά μίλια νότια των Καλών Λιμένων.
Οι αλλοδαποί μεταφέρονται στο λιμάνι.
πηγη newsbomb.gr































ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΡΝΗΣΗΣ ΚΩΜΩΔΙΑ ΠΙΑΣΑΝ ΤΟΠΟ!! ΑΜΑ ΔΕΝ ΚΟΨΕΙΣ ΦΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΠΤ
Nikos Mylonas Και της ΜΚΟ
Ο λόγος που τους πάνε Κρήτη από την στιγμή που έκοψαν το άσυλο ποιος είναι να τόυς ταιζουμε ρεμουλκα στα διεθνή και Τέλος
Ξυπνήστε ο Ερτογαν κάνει απόβαση και 300 Αληλοτρωγοντε Έλεος
Αχ Κυριάκο σε βλέπω να μην έχεις που να κρυφτείς κακομοιρε