Ν.Μαντάς–βετεράνος ΕΛΔΥΚ: Oι προδομένοι από την ελληνική πολιτεία ΗΡΩΕΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η φρίκη του πραξικοπήματος στην Κύπρο, εκείνο το θερμό καλοκαίρι του 1974, όπως την έζησε ένας «βετεράνος» της ΕΛΔΥΚ. Η πείνα, η έλλειψη τροφής και νερού, οι ελάχιστες στιγμές που ζούσε σαν άνθρωπος και η «απόρριψη» από την ελληνική κοινωνία.

Με αφορμή την εκδήλωση για τα 42 χρόνια από την τουρκική εισβολή, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στις 10 το πρωί στο μνημείο της ΕΛΔΥΚ έξω από την ΠΕΛ στην πόλη μας, ο βετεράνος Νικόλαος Μαντάς, θυμάται τα γεγονότα της εποχής.

Παράλληλα μιλά για προδοσία ενώ καταγγέλλει ευθέως τον πρώην πρόεδρο της έκθεσης Γιάννη Γρανίτσα αλλά και τη δημοτική αρχή που θεωρούν το μνημείο των αγωνιστών….μάλλον ανεπιθύμητο….

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Νικ. Μαντά…

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *