Μηνύσεις από τον Ολυμπιακό για όσα έγιναν στην Τούμπα!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην απόφαση να προσφύγει στη δικαιοσύνη κατά της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τα όσα έγιναν στην Τούμπα κατά την είσοδο της αποστολής του προχώρησε ο Ολυμπιακός.


Από τους ερυθρόλευκους ξεκαθαρίζουν ότι χθες κατά την άφιξη των παικτών δεν εμποδίστηκε μόνο η είσοδος του Βαγγέλη Μαρινάκη στα αποδυτήρια αλλά και αυτή των παικτών και των άλλων μελών της αποστολής, με τους τόνους να ανεβαίνουν από άτομα τα οποία βρίσκονταν εκεί και –όπως υποστηρίζουν από το… λιμάνι- δεν είχαν κανέναν απολύτως ρόλο στο σημείο αυτό.

Στον Ολυμπιακό υποστηρίζουν ότι τα άτομα αυτά δεν ήταν διαπιστευμένα αλλά και οι σεκιούριτι δεν φορούσαν γιλέκα σεκιούριτι αλλά μαύρα μπουφάν χωρίς διακριτικά.

Γενικά, οι ερυθρόλευκοι έχουν σοβαρότατα παράπονα από τους ΠΑΟΚ και την ΕΛΑΣ. Έτσι προχωρούν σε μηνύσεις και καταγγελίες.

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *