Μέσω Skype μίλησαν οι κρατούμενοι στη Λάρισα με τον Γενικό Γραμματέα Αντεγκληματικής Πολιτικής

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια πρωτότυπη επικοινωνία είχαν οι κρατούμενοι της φυλακής Λάρισας, αφού συνομίλησαν για 40 λεπτά, μέσω βιντεοκλήσης (skype), με το Γενικό Γραμματέα Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνεια και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Ευτύχη Φυτράκη. Συγκεκριμένα οι εκπαιδευόμενοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), στο πλαίσιο πρότζεκτ που υλοποιούν με θέμα «δημιουργία ηλεκτρονικής εφημερίδας», έθεσαν ανοιχτά ερωτήσεις για την εκπαίδευση στις φυλακές, αλλά και για το ποινικό και σωφρονιστικό σύστημα, έθεσαν προβλήματα και ενημερώθηκαν για τις προθέσεις του Υπουργείου.

Είναι η πρώτη φορά που επιτυγχάνεται μια τέτοια επαφή με κρατούμενους και εκτιμήθηκε ως εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εμπειρία και για τις δύο πλευρές. Ο Γενικός Γραμματέας υποσχέθηκε τακτικές συνομιλίες τέτοιου τύπου και με σχολεία άλλων φυλακών, εξαγγέλλοντας την καθιέρωση της «ώρας του κρατουμένου», δηλαδή της εβδομαδιαίας άμεσης επικοινωνίας. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στην πολιτική του Υπουργείου Δικαιοσύνης για ανοικτές φυλακές με ενίσχυση της διαφάνειας και της λογοδοσίας.

 

newsbeast

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *