Λάρισα: Πρόστιμο 300 ευρώ σε ιδιοκτήτρια σκύλου – Έξω φρενών ο συγχωριανός που της έκανε μήνυση

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η ιδιοκτήτρια του σκύλου στη Λάρισα καλείται να πληρώσει πρόστιμο μετά τη μήνυση που έγινε εναντίον της…

Μια 47χρονη ιδιοκτήτρια σκύλου συνελήφθη χθες (04-03-2022) από αστυνομικούς του Τμήματος Ελασσόνας, έπειτα από μήνυση που υπέβαλε σε βάρος της 66χρονος συγχωριανός της.

Ο 66χρονος βρισκόταν, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Ελευθερία», στην πλατεία χωριού της Ελασσόνας χθες το μεσημέρι, όταν του επιτέθηκε ο σκύλος της 47χρονης και δαγκώνοντάς τον, στο αριστερό χέρι, του προκάλεσε σωματικές βλάβες.

Στη 47χρονη επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 300 ευρώ γιατί ο σκύλος διέφυγε της προσοχής της. Ο σκύλος θα εξεταστεί από κτηνίατρο, ενώ χθες βράδυ, μετά από εισαγγελική εντολή, η 47χρονη αφέθηκε τελικά ελεύθερη.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *