Λαμία: Θετικός στον κορονοϊό υπάλληλος στην Εφορία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Όπως έγινε γνωστό η ΔΟΥ Λαμίας έκλεισε αφού υπάλληλος της εφορίας βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.

Ο υπάλληλος, σύμφωνα με πληροφορίες ένας 48χρονος άντρας, τέθηκε σε καραντίνα, θα γίνει ιχνηλάτιση των επαφών του ενώ στο κτίριο έγινε απολύμανση. Η υπηρεσία αύριο Πέμπτη 10/12/2020 θα λειτουργεί κανονικά, όπως ανακοινώθηκε από τον Διευθυντή της υπηρεσίας  κ. Γιώργο Μαλιάγκα. Όπως σημειώνεται, ο ο υπάλληλος πυο βρέθηκε θετικός,  δεν συναλλάσονταν με το κοινό.

“Σας ενημερώνουμε ότι σε προληπτικό έλεγχο rapid test σήμερα το πρωί βρέθηκε θετικός υπάλληλος της υπηρεσίας μας. Κατόπιν αυτού η υπηρεσία έκλεισε αμέσως για το κοινό, ενημερώθηκε η αρμόδια υπηρεσία, οι υπάλληλοι αποχώρησαν και έγινε απολύμανση όλων των χωρων της υπηρεσίας μας. Το απόγευμα σήμερα η υπηρεσία θα παραμείνει κλειστή. Αύριο η υπηρεσία θα λειτουργήσει κανονικά σύμφωνα με τις οδηγίες!!! Ο ανωτέρω υπάλληλος δεν είχε συναλλαγή με το κοινό. Οι άμεσες επαφές κ ο ίδιος θα παραμείνουν στο σπίτι τους.

Αύριο η Υπηρεσία μας θα λειτουργήσει κανονικά!!!! Εύχομαι να πάνε όλα καλα! Συγνώμη αν δεν μπορέσαμε να ανταποκριθούμε στα τηλεφωνήματα φορολογουμένων από κάποια ώρα και μετά!!!”

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *