Λαμία : Συναγερμός για 15 κρούσματα σε γηροκομείο – Πέθανε ηλικιωμένη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συναγερμός έχει σημάνει εδώ και λίγες ημέρες σε γηροκομείο στην πόλη της Λαμίας. Σύμφωνα με σημερινό ρεπορτάζ 12 ηλικιωμένοι και 3 εργαζόμενοι έχουν νοσήσει από κορωνοϊό και η αγωνία για τους υπόλοιπους τρόφιμους μεγαλώνει μιας και πρόκειται για ευπαθή ομάδα.

Ως τραγική συνέχεια της νόσησης, η απώλεια μιας υπερήλικης γιαγιάς 96 ετών που νόσησε από τον ιό και έφυγε από την ζωή πριν λίγες ώρες, κάτι που επιβεβαιώνεται από τους αρμόδιους φορείς στο πλαίσιο του ρεπορτάζ του lamianow.gr. Συν τις άλλοις 3 ακόμη ηλικιωμένες 96, 92 και 89 νοσηλεύονται.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του lamianow.gr την περασμένη εβδομάδα είχαν δηλωθεί στην Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας 8 κρούσματα κορωνοϊού από το συγκεκριμένο γηροκομείο ωστόσο σύμφωνα με τη σημερινή ενημέρωση 12 ηλικιωμένοι και 3 εργαζόμενοι είναι θετικοί στον κορωνοϊό.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Νοσηλεύονται στο νοσοκομείο?? Ή υπάρχει η προβλεπόμενη υποδομη θαλαμων covid στην συγκεκριμένη δομή???Εχει τοσους θαλάμους????Εχει το εξειδικευμένο προσωπικό και ιατροφαρμακευτική υποστηρικτηκη για ανάρρωση απο covid ηλικιωμένων??Παλιο βενζιναδικο μετατραπηκε σε πρωτυπο γηροκομειο!Super!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *