Σχεδόν τα 100 πλησίασαν τα νέα κρούσματα κορωνοϊου στην πόλη της Λαμίας όπως καταγράφονται μετά τους σημερινούς δειγματοληπτικούς ελέγχους.
Δειγματοληψίες Τρίτη 8 Μαρτίου
-Γαλανέικα(Δημοτικό πάρκινγκ)
472 δειγματοληψίες 62 θετικά
-19 αναφέρουν στενή επαφή με επιβεβαιωμένο θετικό κρούσμα
-14 είναι ανεμβολίαστα και 48 εμβολιασμένα
-22 είναι μαθητές
-ηλικίες 1-74 ετών
-Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας (Κεντρική είσοδος-χώρος ταμείων )
313 δειγματοληψίες 26 θετικά
-6 αναφέρουν στενή επαφή με επιβεβαιωμένο θετικό κρούσμα
-4 είναι ανεμβολίαστα και 22 εμβολιασμένα
-10 είναι μαθητές
-ηλικίες 9-72 ετών
Δημοτικό Κατάστημα και Δημοτικό Σχολείο Ανθήλη (για παιδιά Ρομά)
9 δειγματοληψίες κανένα θετικό
-Δημοτικό Κατάστημα (για δημοτικούς υπαλλήλους)
25 δειγματοληψίες κανένα θετικό
-ΚΕΥΠ : 204 δειγματοληψίες 9 θετικα

























Γιατί οι περισσότεροι που νοσούν ειναι εμβολιασμένοι? Θα μας απαντήσουν οι λαλίστατοι τηλεοπτικοί ιατροί, επιτροπές, πολιτικοί, δήμαρχοι, αντιπεριφερειάρχες, περιφερειάρχες, Μητροπολίτες?
Γιατί οι περισσότεροι που πεθαίνουν, είναι ανεμβολιαστοι;
Ακόμα μετράτε θετικά τεστ? Ακόμα υποχρεωτικότητα εμβολιασμού? Ο Γ παγκόσμιος πόλεμος ξεκίνησε και εμείς ασχολούμαστε με αυτά που άλλες χώρες τελείωσαν? Είναι καιρός να γυρίσουν οι υγειονομικοί στις θέσεις τους γιατί διαφορετικά θα γυρίσουν με την επιστράτευση…