Λαμία-Πάτρα σε 1,5 ώρα: Ξεκινά το έργο που αλλάζει την Κεντρική Ελλάδα

Lamianow.gr
By Lamianow.gr 1 comment
2 Min Read

Στη συρρίκνωση του χρόνου ταξιδιού στο Λαμία-Πάτρα θα οδηγήσει η κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος-Άμφισσα.

-Advertisement-

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την έναρξη των εργασιών στον οδικό άξονα Μπράλος-Άμφισσα, τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, ο οποίος θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού για το Λαμία-Πάτρα σε 1 ώρα 30 λεπτά.

Ειδικότερα, κατά την εναρκτήρια εκδήλωση του 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2023, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, γνωστοποίησε ότι το Μπράλος-Άμφισσα συγκαταλέγεται στα έργα που ξεκινούν τις αμέσως επόμενες εβδομάδες.

Ανάδοχος του έργου, προϋπολογισμού 260 εκατ. ευρώ, είναι η ΑΒΑΞ και η διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί σε 54 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

- Advertisement -

Η ακτινογραφία του έργου

Το Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί έναν νέο αυτοκινητόδρομο μήκους 25 χλμ. που χωρίζεται στα εξής υποτμήματα:

1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
-2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)

Το ενδιάμεσο τμήμα του άξονα (Χ.Θ. 7+300 – Χ.Θ. 9+300) αντιστοιχεί στην παράκαμψη Γραβιάς, η οποία έχει κατασκευαστεί και δεν αποτελεί αντικείμενο της σύμβασης.

Το τμήμα του άξονα από Χ.Θ. 9+300 έως τον Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη στη Χ.Θ. 14+000 έχει δημοπρατηθεί και, επίσης, δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσα.

Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα θα έχει πλάτος 11 μ. με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,75 μ., ενώ ένα μέρος των ερεισμάτων έχει ασφαλτοστρωθεί δημιουργώντας μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων (Λ.Π.Χ.) ανά κατεύθυνση, πλάτους 1,50 μέτρου.

Πρόκειται για τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, που με τη σειρά του θα ενώσει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τον Ε65, την Ιόνια Οδό, τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος), δίνοντας τέλος στην απομόνωση πολλών περιοχών της Φθιώτιδας, της Φωκίδας και της Αιτωλοακαρνανίας.

Με την ολοκλήρωση του διαγώνιου οδικού άξονα η απόσταση των 185 χλμ. μεταξύ Λαμίας και Πάτρας που διανύεται σε περισσότερες από 3 ώρες θα μειωθεί στα 160 χλμ. και ο χρόνος ταξιδιού θα συρρικνωθεί στη 1,5 ώρα.

με πληροφορίες carandmotor.gr

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
1 Comment
  • Καλά τα σχέδια , καλές οι προθέσεις , αλλά το έργο αυτό είναι διάρκειας 4,5 ετών . Ας έχουμε την Υπομονή να φτάσει το έργο τουλάχιστον στο 70 % και μετά ας αρχίσουμε τα πανηγύρια και τις εορτές . Επίσης το υπόλοιπο έργο μέχρι την Ναύπακτο έχει Ο Θεός ακόμη είναι στα σπάργανα .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *