Ο Νίκος Ανθούλης είναι ένας νέος άνθρωπος που από νωρίς μπήκε στον χώρο της εστίασης και κατάφερε να μετατρέψει την καθημερινή δουλειά σε προσωπικό όνειρο.
Σε ηλικία μόλις 17 χρόνων ξεκίνησε να εργάζεται σε διάφορα καφέ, μαθαίνοντας βήμα-βήμα τη δουλειά, την επαφή με τον κόσμο, τους ρυθμούς της εξυπηρέτησης και όλα όσα κρύβονται πίσω από έναν καλό καφέ. Όσο περνούσαν τα χρόνια, ο χώρος αυτός τον κέρδιζε όλο και περισσότερο.
Έτσι, τον Δεκέμβριο του 2024, αποφάσισε να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα και να ανοίξει το δικό του καφέ, το Cosmos Cafe στην Μεγάλη Βρύση (Στυλίδος 44Α). Μια κίνηση που ήρθε μέσα από εμπειρία, αγάπη για τη δουλειά και διάθεση να δημιουργήσει κάτι δικό του.
Για τον Νίκο, το καφέ δεν είναι απλώς ένας επαγγελματικός χώρος. Είναι ένα σημείο συνάντησης, επικοινωνίας και καθημερινής επαφής με ανθρώπους. Εκεί όπου κάθε μέρα ξεκινά με έναν καφέ, μια κουβέντα, ένα χαμόγελο και πολλή προσπάθεια.
Πέρα από τη δουλειά, μεγάλη θέση στη ζωή του έχει το ποδόσφαιρο. Ο ίδιος έπαιζε για χρόνια στη Μεγάλη Βρύση, κρατώντας όμορφες αναμνήσεις από τα γήπεδα, τις προπονήσεις, τους αγώνες και τις παρέες που δημιουργεί ο αθλητισμός.

Η αγαπημένη του ομάδα είναι ο Ολυμπιακός, τον οποίο παρακολουθεί με ενδιαφέρον, ενώ ιδιαίτερη αγάπη έχει και για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μάλιστα, για ένα μικρό διάστημα είχε ασχοληθεί και ο ίδιος, δείχνοντας πως του αρέσει η ένταση, η ταχύτητα και η αδρεναλίνη.
Όσο για τη μουσική, ο Νίκος ακούει σχεδόν τα πάντα. Αυτό όμως που τον χαλαρώνει περισσότερο είναι η melodic house, ένα είδος μουσικής που τον βοηθά να αποφορτίζεται από τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας.
Ο Νίκος Ανθούλης ανήκει σε εκείνη τη γενιά νέων ανθρώπων που δεν φοβούνται να δουλέψουν, να δοκιμάσουν, να ρισκάρουν και να κυνηγήσουν κάτι δικό τους. Με το Cosmos Cafe, την αγάπη του για τον καφέ, τον αθλητισμό και τη μουσική, γράφει τη δική του ιστορία, με πολλή δουλειά, επιμονή και όνειρα για το μέλλον.







Media: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.1997-6/549365875_31470342452609048_7140406834021294929_n.webp?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=72b077&_nc_ohc=lZUV59mx-hgQ7kNvwFEVHtQ&_nc_oc=Adr20uZEnRmPkseaknEgT5eqOKzPDQJ-wIlozTo9sM60-vkGBZDQtTmBmNd2MvXSv-g5FNwLV4o9xOjB-y9VXP–&_nc_zt=26&_nc_ht=scontent-fra3-1.xx&edm=AOerShkEAAAA&_nc_gid=ZNS8UgS24RnL9qnkVCSdbg&_nc_tpa=Q5bMBQHM5l2kN-Kyz5PMwKEGEh-HIBUaaIbfsJ1o51lG4rSulkNohqzEnclApcfmbKVTy6n3APZjcBCvvw&oh=00_Af_d6guc9_7RIWNF9HzVIPxPkverGRD2qCAkeRPH37vxtw&oe=6A29E764
Media: https://scontent-fra3-2.xx.fbcdn.net/v/t39.1997-6/104901883_953856378410053_2451179903294598842_n.png?_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=23dd7b&_nc_ohc=Jtv8iR1z-GMQ7kNvwF9TJRV&_nc_oc=AdqnYkWynPPSLjf6_ehVakfh0KVxeD3evzMHnkIs0x5ThuqloqAB6H94SpUAycxwdOx81XMbWAgg1z9FWPiH7yq1&_nc_zt=26&_nc_ht=scontent-fra3-2.xx&edm=AOerShkEAAAA&_nc_gid=ZNS8UgS24RnL9qnkVCSdbg&_nc_tpa=Q5bMBQFiqJ5cUqOe5h8g8YcXzqCLKJ5cGQDr-1agXF7hq76dUlY3dUlQDhSLmfgYWfTXNHMMyNd_7f5tzQ&oh=00_Af-DXhZ8Kd–XVOpJ0nRdTk0xJtl9v0oo8IjBPjcVLjxag&oe=6A29E345
Το καλύτερο παιδί!!!!!🫂❤️
Ωραίος καφές!!!!
Media: https://scontent-fra3-2.xx.fbcdn.net/v/t39.1997-6/104901883_953856378410053_2451179903294598842_n.png?_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=23dd7b&_nc_ohc=Jtv8iR1z-GMQ7kNvwF9TJRV&_nc_oc=AdqnYkWynPPSLjf6_ehVakfh0KVxeD3evzMHnkIs0x5ThuqloqAB6H94SpUAycxwdOx81XMbWAgg1z9FWPiH7yq1&_nc_zt=26&_nc_ht=scontent-fra3-2.xx&edm=AOerShkEAAAA&_nc_gid=or7UBt9K595-tnlUPtofKA&_nc_tpa=Q5bMBQESegOnF8ZLdnp6ASJG4Zt9_ul5LUZruhsuld1qs42T8Z_0QP4gAjbh48bpIYSGHEEzVezhiMHGPA&oh=00_Af91Vr_UQbhy69qcSGknDc2xtX-MbdiHk4V3PQTnC61hlA&oe=6A2A1B85
Media: https://scontent-fra5-2.xx.fbcdn.net/v/t39.1997-6/555841449_24934586519471395_2979127010181195583_n.webp?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=72b077&_nc_ohc=JibaNgVhHhwQ7kNvwHLOXhl&_nc_oc=AdpioGES0kXvplWlRRDUiOwE5VGc2VDOoCKZBjc6osbSrfX_bDYxF38UCz1Eg6bR2JN3pymUACpkG77CyU7k-AYq&_nc_zt=26&_nc_ht=scontent-fra5-2.xx&edm=AOerShkEAAAA&_nc_gid=or7UBt9K595-tnlUPtofKA&_nc_tpa=Q5bMBQGIxCh0jliiK4iXXVP75_QZy6rSRHnvWI_CJOCCNg4cQg7Sk2F4lEZiDonzwELq9CJYCFYO1V8jcA&oh=00_Af8poz94_31H_tPhrYTO_ihQGnn46ccIfYl0G5RHbOaHNQ&oe=6A29F4E6
Τον καλύτερο καφέ και το καλύτερο παιδί🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
ο καλύτερος …….πάντα με το χαμόγελο……ο καφές απλά τελειος….. συγχαρητήρια…..
Όλα τέλεια!! Υπέροχος άνθρωπος πάνω από όλα! Ωραίος καφές!!
Media: https://scontent-fra3-2.xx.fbcdn.net/v/t39.1997-6/14130009_1775288522711852_127155195_n.png?_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=23dd7b&_nc_ohc=9L6Hi-l06tIQ7kNvwFrYdy3&_nc_oc=Adp76Kr11liK9TwPpUQFGx_pwfWttm0PrI0Iz9-OzyBqZ44mbEr3ddjnLJGiv3xBKoh5EDKa-yU2lO09k8i6cMOl&_nc_zt=26&_nc_ht=scontent-fra3-2.xx&edm=AOerShkEAAAA&_nc_gid=Q0RdU3wwTEOFUCMy4fsa_g&_nc_tpa=Q5bMBQFIwShcaO1GppepzAwxuszhPymRCxd5pRUaUYamCZd71KzQxvQ2btP3IhmLI9Kyse-t90purNnVwg&oh=00_Af_pvr3shHaDdM56pcz0-spvmBtOO85ZpM6-0MtMMqTaJg&oe=6A2A64CD
Το καλύτερο παιδιιιι