Λαμία : Μια ακόμη καταγγελία για τη Διεύθυνση Μεταφορών – “μηπως θα πρέπει να αλλάξουμε Νομό;”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια ακόμη καταγγελία αναγνώστη, που αποτυπώνει την αγανάκτηση και την απόγνωση των συμπολιτών για την πολύπαθη εδώ και χρόνια πλέον λειτουργία της Διεύθυνσης Μεταφορών Φθιώτιδας έφτασε στο lamianow.gr. Το κείμενο δημοσιεύεται ατόφιο, όπως ακριβώς μας εστάλη.

“Θα ήθελα να αναφερθώ για πολλοστή φορά στο υπό διάλυση Υπουργείο Μεταφορών του νομού μας και να ρωτήσω χωρίς βέβαια να μπορεί υπεύθυνα να απαντήσει κάποιος για πόσο ακόμα θα συνεχίζεται αυτή η κωμωδία σ αυτό το χώρο που με το που λείπει ένας υπάλληλος ή παίρνει την νόμιμη άδεια του ή αρρωστήσει σε ανθρώπινο επίπεδο να παραλύει ένα υπουργείο και να μην μπορούμε να εξυπηρετηθούμε πάρα να πρέπει να περιμένουμε πότε θα επιστρέψει και φυσικά να έχει μαζευτεί ένας όγκος εργασίας και να ξαναπεριμένουμε να έρθει η σειρά μας. Ας το κλείσουν ή ας μας ενημερώσουν ότι υπολειτουργούν να πάμε σε άλλο νομό να ξεμπερδευουμε. Μόνο εδώ γίνονται αυτά υπόψiν. Ευχαριστώ πολύ!!! “

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *