Λαμία: “Φτιάξτε τα φανάρια στην ΔΕΗ, θα σκοτωθεί κανένας…” (εικόνες-video)

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Η καταγγελία μας έγινε από διερχόμενους οδηγούς. “Τα φανάρια στο ύψος της ΔΕΗ δεν δουλεύουν, θα σκοτωθεί κανένας…”. Οι εικόνες που βλέπετε ειναι καταγεγραμενες λίγο πριν τις 22.00 το βράδυ της Τρίτης και το πρωί της Τετάρτης όπου το πρόβλημα παραμένει.

53453 1

dasfa

Καλό θα ήταν το θέμα να ρυθμιστεί ΑΜΕΣΑ γιατί το συγκεκριμένο σημείο, με τους φωτεινούς σηματοδότες εν λειτουργία, “δίνει” συνεχώς τροχαία ατυχήματα. Φανταστείτε τι κίνδυνο εγκυμονεί αυτή την στιγμή που τα φανάρια δεν δουλεύουν. To κακό δεν αργεί να γίνει. 

6474

Σπεύστε άμεσα…

2 13 3 11 4 11

1 16 dei 2

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *