Λαμία : Σε καραντίνα διμοιρία που κατέβηκε στη δική της Χρυσής Αυγής – Ένας θετικός!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε καραντίνα έχει τεθεί μια ολόκληρη διμοιρία της αστυνομικής διεύθυνσης Φθιώτιδας η οποία τις προηγούμενες ημέρες βρέθηκε στην Αθήνα προκειμένου να συνδράμει στα μέτρα που είχε λάβει η ελληνική αστυνομία στο πλαίσιο της διαδήλωσης που πραγματοποιούνταν εκτός του εφετείου.

Ένας εκ των αστυνομικών παρουσίασε συμπτώματα.  Σε τεστ στο οποίο υποβλήθηκε βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό. Αμέσως σήμανε συναγερμός με τους συναδέλφους του που βρίσκονταν στη διμοιρία να μπαίνουν όλοι σε καραντίνα και να υποβάλλονται ταυτόχρονα οι ίδιοι και το κοντινό τους περιβάλλον σε ιχνηλατήση.

Πρόκειται για περίπου 30 άτομα σε πρώτη φάση μιας και σύμφωνα με το ρεπορτάζ κατά την επιστροφή οι αστυνομικοί της διμοιρίας Φθιώτιδας ήταν αναμεμιγμένη με ομάδα συναδέλφων τους που λάμβαναν μέτρα στη δομή της Ριτσώνας.

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *