Σοβαρές αντιδράσεις έχουν προκληθεί στον χώρο των συνεργείων και των ελευθέρων επαγγελματιών, καθώς από την 1η Ιουλίου τίθεται σε ισχύ το μέτρο, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών. Οι επαγγελματίες εκφράζουν έντονη δυσαρέσκεια, επικαλούμενοι αυξημένη γραφειοκρατία, λειτουργικά βάρη και τεχνικές δυσκολίες στην εφαρμογή.
Το μέτρο προβλέπει την ηλεκτρονική καταγραφή σε πραγματικό χρόνο των πελατών που εισέρχονται και εξέρχονται από συνεργεία, πλυντήρια, χώρους στάθμευσης και συναφείς επιχειρήσεις.
Όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Συλλόγου Μηχανικών Αυτοκινήτων Φθιώτιδας, Γιώργος Ρήγας, η υλοποίηση του μέτρου θα φέρει επιπλέον εργασία για τις επιχειρήσεις, ενώ σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί η πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού με γνώσεις οικονομικών και τεχνολογίας.
Οι επαγγελματίες ζητούν άμεση αναστολή του μέτρου, διαβούλευση με τον κλάδο και ρεαλιστική προσαρμογή στις πραγματικές συνθήκες λειτουργίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με τον κ. Ρήγα, αν δεν υπάρξει θετική απάντηση, από την ερχόμενη Δευτέρα τα συνεργεία θα παραμείνουν κλειστά, σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

































Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο ζόρι !!!!!!!
Για να αντιδρούν τόσο σημαίνει ότι δεν κόβουν τίποτε από αποδείξεις
Panos Almpanezos μάγος ….είσαι
Έχετε πάρει ποτέ απόδειξη σε συνεργειο?
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΔΕΝ ΑΦΗΣΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ………………………..
Άντε να τελειώσουν και αυτά τα αρπακτικά μας έφαγαν το αίμα
Nick μετά θα έρθει και η σειρά μας
Dimitris δεν κατάλαβες εγώ τουλάχιστον είμαι οκ σε όλα δεν έχω να φοβηθώ τίποτα…
Λογικό εκδίδανε πολλές αποδείξεις,
Ότι πιο άχρηστοι ,3 φορές μου φτιάξαν δήθεν το αμάξι