Λαμία: Αρνητικοί στον ιό οι πρώτοι τρεις αστυνομικοί που έδωσαν δείγμα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θετικά ήταν τα νέα σχετικά με τους αστυνομικούς που έδωσαν δείγμα ως εξεταση για κορονοιο μετά την επαφή που είχαν με τον 18χρονο Πακιστανό ο οποίος διαγνώστηκε με τον ιό. Με γρήγορες διαδικασίες οι οποίες κινήθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης οι τρεις αστυνομικοί οι οποίοι έδωσαν δείγμα ήταν αρνητικοι στον κορονοϊό.

Παρότι τηρούσαν όλα τα απαραίτητα μέτρα αυτοπροστασίας κατά την μεταγωγή του στο Νοσοκομείο, προκειμένου να υποβληθεί ο νεαρός σε τεστ την Τετάρτη, κλήθηκαν να δώσουν δείγμα.

Οι αρμόδιοι ήθελαν να προλάβουν τυχόν διασπορά του κορονοϊού σε περισσότερα άτομα.

Οι πρώτοι τρεις αστυνομικοί είναι αρνητικοί. Στο μεταξύ όπως αναφέρουν πληροφορίες από το ρεπορτάζ κλιμάκιο του ΕΟΔΥ αναμένεται να βρεθεί το πρωί της Παρασκευής στην πόλη της Λαμίας προκειμένου να προχωρήσει στην εξέταση κι άλλο δείγμα των από το σύνολο του προσωπικού.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *