Λαμία: Αρχίζει να ξετυλίγεται το “κουβάρι” της μαύρης τρύπας του ΔΗΠΕΘΕ!

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Πολύωρες καταθέσεις στον ελεγκτή δημόσιας διοίκησης έδωσαν σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Radio NET, τις προηγούμενες ημέρες, μέλη της προηγούμενης δημοτικής αρχής αλλά και υπάλληλοι του δήμου για το θέμα της μαύρης τρύπας του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης.

Σύμφωνα με πληροφορίες το κουβάρι αρχίζει σιγά σιγά να ξεμπερδεύεται και δεν αποκλείεται σύντομα να υπάρξουν εξελίξεις.

Λίλιαν Χαχοπούλου

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *