Κοζάνη: Νεαρός έκανε κάμψεις σε κεντρικό δρόμο που ήταν έρημος λόγω του lockdown (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο νεαρός αποφάσισε να κάνει λίγη γυμναστική στην μέση του κεντρικού δρόμου της Κοζάνης.

H Κοζάνη είναι η πόλη που μπήκε πρώτη στο 4ο επίπεδο (κόκκινο) λόγω των κρουσμάτων κορονοϊού, με αποτέλεσμα να επιβληθεί τοπικό lockdown.

Αυτό σημαίνει πως οι δρόμοι στην πόλη είναι άδειοι, λόγω της απαγόρευσης της κυκλοφορίας.

Έτσι ένας νεαρός που πιθανότατα επέστρεφε σπίτι με έναν φίλο του, λίγα λεπτά μετά τις 00:30 το βράδυ του Σαββάτου έπεσε στο έδαφος και έκανε κάμψεις στον πιο κεντρικό δρόμο της Κοζάνης, που ήταν έρημος, όπως αναφέρει το kozanimedia.gr.

Η οδός Παύλου Μελά, όπως βλέπετε και στο βίντεο του Kozanimedia, είναι παντελώς άδεια από αυτοκίνητα, με την πόλη να βιώνει ήδη εδ;v και ημέρες την καραντίνα, λόγω της έξαρσης των κρουσμάτων κορονοϊού.

πηγή: gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *