Κορονοϊός: Στη ΜΕΘ ο Μητροπολίτης Καστοριάς

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Διασωληνωμένος νοσηλεύεται ο Μητροπολίτης Καστοριάς Σεραφείμ, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Ο Μητροπολίτης Καστοριάς είχε εισαχθεί στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, πριν από περίπου δέκα ημέρες, καθώς διαγνώστηκε με κορονοϊό.

Η κατάσταση της υγείας του Μητροπολίτη ενώ αρχικά δεν ενέπνεε ανησυχία, επιδεινώθηκε το βράδυ του Σαββάτου και κρίθηκε αναγκαία η διασωλήνωσή του.

“Σήμερα, Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως, η ιατρική ομάδα που διακονεί την υγεία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καστορίας κ.Σεραφείμ στο 424 Γ.Σ.Ν.Ε, πρότεινε την εισαγωγή του ασθενούς στη ΜΕΘ, προκειμένου να τύχει στενότερης παρακολουθήσεως. Ο σεμνός και πράος ιεράρχης έχει την ανάγκη των προσευχών των κληρικών όλων των ιερατικών βαθμίδων, των μοναστικών αδελφοτήτων αλλά και του ευλαβεστάτου λαού μας.

Ιδιαιτέρως παρακαλείται ο Καστοριανός λαός, που τόσο πνευματικά συνδέθηκε μαζί του, να αντιπροσφέρει στον καλό του ποιμένα ικεσίες και δεήσεις για την ταχεία ανάρρωσή του” αναφέρει η ανακοίνωση της Μητρόπολης Καστοριάς, που δημοσιεύει η τοπική ιστοσελίδα fouit.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *