Κορωνοϊός: Σε κατάσταση συναγερμού κηρύχθηκε η Μαδρίτη

LamiaNow News

Έπειτα από τα αυξανόμενα κρούσματα

Η ισπανική κυβέρνηση κήρυξε σήμερα κατάσταση συναγερμού στην περιοχή της Μαδρίτης στην προσπάθεια να ανακόψει την αύξηση των μολύνσεων από τον νέο κορωνοϊό.

Ο υπουργός Υγείας, Σαλβαδόρ Ίγια, ανακοίνωσε την απόφαση αυτή μετά το τέλος μιας έκτακτης συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου που διήρκεσε δύο ώρες.

protothema
Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *